Regulamin sklepu

INFORMACJE OGÓLNE

Podmiotem sprzedającym poprzez witrynę www.pudelkodlapar.pl oraz www.aleksandramroczko.pl  jest firma Aleksandra Mroczko coaching, zarejestrowana pod adresem ul. Bartla 7a lok. 2, 51-618 Wrocław, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej pod numerem NIP 895-182-92-80, REGON 363436070
Kontakt ze sprzedającym można uzyskać drogą pocztową pod adresem Bartla 7a lok. 2, 51-618 Wrocław, drogą elektroniczną przez adres napisz(@)aleksandramroczko.pl lub telefoniczną, tel. +48 662 288 971

W sprawach związanych z naszymi produktami lub obsługą Klienta zapraszamy do kontaktu z opiekunem produktu Patrycją Czyrnek, patrycja(@)aleksandramroczko.pl

Poniżej zamieszczone zostały najczęściej poszukiwane informacje wynikające z regulaminu sklepu oraz praw konsumenta.

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z całym regulaminem sklepu.

Zachęcamy także do zapoznania się z Polityką Prywatności, która odnosi się do procedur związanych z ochroną danych osobowych.

PŁATNOŚCI

Dostępną formą płatności jest:

  • Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny, płatność Twisto poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  • system płatności PayPal
  • system płatności Przelewy24
  • przelew na konto

Numer konta do wpłat:
Aleksandra Mroczko
89 1050 1575 1000 0092 2091 3785
ING Bank

Na życzenie Klienta fakturę przesyłamy drogą elektroniczną.

DOSTAWA

Mogą Państwo wybrać jedną z dostępnych form wysyłki produktów.

Aktualny cennik widoczny jest w formularzu zamówienia. Udostępniamy poniższe metody wysyłki:

  1. Poczta Polska:
    • paczka w usłudze Paczka48 na terenie Polski.
    • przesyłka listowa rejestrowana na terenie Polski. 
    • paczka pobraniowa w usłudze Paczka48 na terenie Polski. 
    • przesyłka listowa rejestrowana pobraniowa na terenie Polski.
  2. InPost
    • Kurier InPost na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
    • Przesyłka do punktu odbioru Paczkomat.
  3. Przesyłki zagraniczne
    • List/paczka rejestrowana zagraniczna do krajów Unii Europejskiej Pocztą Polską.
    • List/paczka rejestrowana zagraniczna do Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych Pocztą Polską.

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
Przesyłki są nadawane codziennie, zazwyczaj tego samego lub następnego dnia po zamówieniu oraz nie później niż 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty. Dokonując wpłaty poprzez jedną z metod pozwalających na szybkie płatności, unikasz przedłużenia czasu realizacji zamówienia, ponieważ księgowanie płatności następuje w ciągu kilku-kilkudziesięciu sekund.

REKLAMACJE

Reklamacje można składać w ciągu 14 dni od otrzymania produktu/stwierdzenia wady mailowo na adres patrycja@aleksandramroczko.pl lub listownie na adres

Aleksandra Mroczko Coaching, Bartla 7a lok. 2, 51-618 Wrocław

W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

ZWROTY

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego mailowo na adres patrycja@aleksandramroczko.pl lub listownie na adres
Aleksandra Mroczko Coaching, Bartla 7a lok. 2, 51-618 Wrocław

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazany przez Państwa rachunek.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje

Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.

Reklamacje można składać w ciągu 14 dni od stwierdzenia wady pisemnie na adres Sprzedawcy: mailowo na adres patrycja@aleksandramroczko.pl lub listownie na adres
Aleksandra Mroczko Coaching, ul. B. Prusa 63/9, 50-316 Wrocław

W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.

Zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego mailowo na adres patrycja@aleksandramroczko.pl lub listownie na adres
Aleksandra Mroczko Coaching, ul. B. Prusa 63/9, 50-316 Wrocław.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazany przez Państwa rachunek.

Proszę odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni od dnia odstąpienia przez Państwa od umowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za pokrycie kosztów związanych z dostarczeniem zwracanego przedmiotu.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Płatności

Dostępną formą płatności jest:

  • system płatności PayPal
  • system płatności Przelewy24
  • przelew na konto

Numer konta do wpłat:
Aleksandra Mroczko coaching
89 1050 1575 1000 0092 2091 3785
ING Bank

Na życzenie Klienta fakturę przesyłamy drogą elektroniczną.

Dostawa

Mogą Państwo wybrać jedną z dostępnych form odbioru naszych produktów.

  1. Przesyłka w usłudze paczkomaty lub Kurier InPost.

2. Przesyłka w usłudze Kuerier48 lub przesyłka listowa w Poczcie Polskiej. Tą drogą wysyłane są także przesyłki pobraniowe oraz zagraniczne.

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
Przesyłka zostanie nadana nie później niż w ciągu trzech dni od momentu zaksięgowania wpłaty.